Kategorie

Newsletter

Informacje o dostawie Twojego zamówienia

Chcemy, abyś otrzymał swoje zamówienie szybko, dyskretnie i niezawodnie. Tutaj znajdziesz wszystkie ważne informacje dotyczące wysyłki i dostawy Twoich produktów.

Czasy dostawy

Nasze produkty są zazwyczaj dostępne natychmiast i dostarczane w ciągu kilku dni od złożenia zamówienia. Dokładny czas dostawy zawsze znajdziesz bezpośrednio przy danym produkcie. W zależności od dostępności może on wynosić od 3 do 5 dni, ale w rzadkich, wyjątkowych przypadkach może również wynosić od 8 do 10 tygodni.

Dostawa ekspresowa

Jeśli potrzebujesz czegoś szczególnie szybko, po prostu wybierz naszą usługę dostawy ekspresowej. Otrzymasz przesyłkę już następnego dnia roboczego. Możesz po prostu wybrać tę opcję podczas procesu składania zamówienia. Dodatkowe koszty tej usługi zależą od wagi i miejsca docelowego zamówienia i zostaną wyświetlone w koszyku.

Dostawa w określonym dniu

Masz określony dzień, w którym chcesz otrzymać przesyłkę? Nie ma problemu! Po prostu wybierz opcję "Dostawa w wybranym dniu" podczas procesu składania zamówienia i wprowadź żądaną datę dostawy. Pamiętaj, że dostawa jest możliwa od 3. lub 5. dnia roboczego, w zależności od produktu. Dostawa jest możliwa od poniedziałku do piątku, ale bez określonej pory dnia (rano/popołudnie).

Dostawy międzynarodowe

Dostarczamy niezawodnie na całym świecie z naszymi partnerami logistycznymi UPS i DHL. Na terenie Unii Europejskiej czas dostawy wynosi zazwyczaj 2-3 dni robocze. Dostawy poza UE trwają średnio 5 dni roboczych. Pamiętaj, że dostawy międzynarodowe mogą podlegać opłatom celnym lub lokalnym podatkom, które muszą zostać opłacone przez Ciebie. Jeśli masz jakiekolwiek pytania, skontaktuj się z lokalnym urzędem celnym.

Dyskrecja podczas wysyłki

Dyskrecja jest dla nas szczególnie ważna w MEO. Wszystkie przesyłki opuszczają naszą siedzibę w neutralnym, bezpiecznym opakowaniu bez reklam. Nikt nie może zobaczyć, co znajduje się w Twojej paczce. Twoja karta kredytowa zostanie również obciążona dyskretnie, bez żadnych odniesień do zakupionych produktów.

Chętnie dostarczymy również na wybrany przez Ciebie adres, taki jak stacja pakowania (tylko w Niemczech), biuro lub adres alternatywny.

Ochrona danych i prywatność

Twoja prywatność i ochrona Twoich danych są dla nas najwyższym priorytetem. Wszystkie dane osobowe są traktowane jako ściśle poufne i są wykorzystywane wyłącznie w związku z Twoim zamówieniem. Nasi pracownicy są umownie zobowiązani do przestrzegania najwyższych standardów ochrony danych.

Uszkodzone przesyłki

Jeśli Twoje zamówienie dotrze uszkodzone, odmów jego przyjęcia natychmiast po jego otrzymaniu i niezwłocznie nas o tym poinformuj. Następnie zorganizujemy wymianę lub zwrot pieniędzy tak szybko, jak to możliwe.

Kontakt

Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące dostaw, opcji wysyłki lub innych wątpliwości, nasz zespół obsługi klienta chętnie Ci pomoże w dowolnym momencie:

MEO Vertriebs GmbH
Lise-Meitner-Str. 9
D-45699 Herten
E-mail: [email protected]
Telefon: +49 (0) 2366 500510
Obowiązują regularne koszty połączeń operatora telefonicznego dla połączeń z niemieckimi telefonami stacjonarnymi. Koszty połączeń z sieciami komórkowymi lub z zagranicy mogą się różnić.